مجله اینترنتی و سبک زندگی

مجله اینترنتی آرتینو شامل دانستنی های علمی,پزشکی و سلامتی, زیبایی و پوست و مو,ازدواج و زناشویی ,سبک زندگی و خانه داری,هنر آشپزی - روانشناسی، گردشگری ایران و جهان، تصاویر و عکس های روز , قیمت های روز بازار , چرا و چگونه ؟ باید ها و نباید های زندگی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

سریال قورباغه جدیدترین و پرستاره ترین سریال شبکه نمایش خانگی است. هومن سیدی با توجه به کارنامه موفق خود در همکاری با نوید محمدزاده بار دیگر قرار است اثری از خود به نمایش بگذارد اما این بار در قالب یک سریال نمایش خانگی به نام قورباغه که قرار است در بهار 1399 روانه مارکت نمایش خانگی ایران شود.

این روزها بحث سریال نمایش خانگی داغ داغ است و مثل همیشه پرطرفدار اما در این بین باید دید که دانلود سریال قورباغه میتواند یکه تاز اول رسانه نمایش خانگی باشد یا خیر.

داستان سریال قورباغه هومن سیدی

سریال قورباغه مجموعه ای است که با پروداکشن بسیار ویژه تولید می شود و مانند سایر کارهای سیدی، دنیای جدیدی را پیش چشم مخاطب ترسیم می کند و نقش آفرینی نوید محمد زاده در آن با توجه به پتانسیل این بازیگر این دنیای جدید را به یادماندنی تر خواهد کرد.

در خلاصه داستان قورباغه آمده: دنیا براى من جاى کوچیکىِ، بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم، احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بکشم.

انتظار می رود که یک سریال با صحنه هایی اکشن پیش رو داریم که خیلی وقت است در سینمای ایران کمیاب و نادر شده است.

سریال قورباغه نوید محمدزاده

اسامی بازیگران سریال قورباغه

هومن سیدی، نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، نوید پورفرج و هومن سیدی به عنوان بازیگران این سریال معرفی شده اند.

این چهارمین همکاری سیدی و محمدزاده بعد از فیلم های «سیزده»، «خشم و هیاهو» و مغزهای کوچک زنگ زده محسوب می شود و قرار است پس از این در فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم نیز با یکدیگر همکاری کنند.

البته انتظار می رود سریال ایرانی آقازاده نیز به طور همزمان با سریال قورباغه منتشر شود که چالش جالبی را پیش بینی خواهیم کرد.

سریال شبکه نمایش خانگی قورباغه

پس از انتشار این سریال لینک های دانلود سریال قورباغه در صفحه اختصاصی خود در سایت واریته منتشر خواهد شد که میتوانید با اینترنت رایگان آن را دانلود کنید و لذت ببرید.

 

  • ۹۹/۰۱/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی